Боловсролыг Хэмжих Онол, Арга Зүй
I салбар хуралдааны хөтөлбөр
Чиглүүлэгч: доктор. А.Амарзаяа, МУИС, ШУС-ийн сургалтын албаны дарга
дэд
проф. Д.Энхцэцэг, МУБИС, тэнхмийн эрхлэгч
проф.
Ц.Батхүү, МУБИС, МБУС
2016 оны 1 дүгээр сарын 14-ний
өдөр, Пүрэв гараг
МУБИС, хичээлийн 3-р байр 123
тоот танхим
2
|
Илтгэлийн сэдэв
|
Хугацаа
|
Илтгэгч
|
Боловсролыг стандартчилах онол, арга зүй
|
1400- 1410
|
Ц.Дорж, ЕБС, доктор
|
Багшийн
мэргэжил дээшлүүлэх онлайн
сургалт, суралцагчийн
үнэлгээний уялдаа холбоо, боломж
|
1410-
1420
|
Б.Цогбадрах, БМДИ
|
МУБИС-ийн
оюутны мэдлэг, чадвар, хандлагыг үнэлэх журам
дахь
эргэлзээ дагуулсан зарим заалт
|
1420- 1430
|
Ц.Батхүү, МУБИС, проф
|
Асуулт, хариулт
|
1430- 1445
|
|
Цогц
чадамжийг хэмжээсжүүлэх нэгэн оролдлого
|
1445- 1455
|
Ц.Дорж, ЕБС, доктор
Ш.Лхагва, ЕБС
|
Сургалтын
үр дүнг тасралтгүй үнэлэх арга зүй
|
1455- 1505
|
Б.Мөнхбаяр,
СЭЗДС
|
Суралцагчдын
химийн хэлний мэдлэг, чадварыг үнэлэх асуудалд
|
1505- 1515
|
Ц.Сумъяа, МУБИС,
проф
Б.Норовсүрэн,
МУБИС
|
Асуулт, хариулт
|
1515- 1535
|
|
Завсарлага, цайны цаг 1535-
1550
|
||
Сургалтын
явцын болон эцсийн үнэлгээг шинэчлэх асуудалд
|
1550- 1600
|
Г.Батболд, ББШДТ ТББ
Н.Мөнхбаяр, БМДИ
|
Шинжлэх ухаанч
судалгаанд суралцсан байдлыг ажлын дэвтрээр үнэлсэн нь
|
1600- 1610
|
Я.Мөнхсайхан, МУБИС
Б.Бурмаа, МУИС, проф
|
Оюутны хандлагыг
үнэлэх нэгэн боломж
|
1610-
1620
|
Ч.Одсүрэн, ГЭБДС
Ц.Энхцэцэг, ГЭБДС
Б.Түвшинжаргал, ГЭБДС
|
Асуулт, хариулт
|
1620- 1635
|
|
Математикийн
хичээлээс айх айдсыг илрүүлэх асуудалд
|
1635- 1645
|
Д.Амартүвшин,
МУБИС, БС, доктор
|
Багшийн сургуульд
элсэгчдийн математик боловсролын түвшинг тогтоох нэгэн оролдлого
|
1645- 1655
|
Д.Энхцэцэг,
МУБИС,, дэд проф
Б.Хадбаатар,
МУБИС
С.Батхуяг,
МУБИС
|
Багшийн чадамжийн хэмжүүр
|
1655-
1705
|
Ц.Лувсандорж, МУБИС, проф
Б.Оюун-Эрдэнэ, МУБИС
|
Асуулт, хариулт
|
17.05-17.20
|
Чиглүүлэгч: Д.Мандах, МУБИС, БС-ийн захирал
проф. Ц.Сумъяа, МУБИС, МБУС
М.Гантуяа, Чанарын хяналт, шинжилгээ,
үнэлгээ
сургалт
судалгааны хэлтсийн дарга
2016 оны 1 дүгээр сарын 15-ны
өдөр, Баасан гараг
МУБИС, хичээлийн 3-р байр 123
тоот танхим
Илтгэлийн сэдэв
|
Хугацаа
|
Илтгэгч
|
Кембрижийн олон улсын “AS” түвшний шалгалт ба элсэлтийн ерөнхий шалгалтын агуулгын
харьцуулалт
|
0900- 0910
|
А.Амарзаяа,
МУИС, доктор
П.Амартүвшин,
ЕБС
|
Агуулгын инвариант чанарын нэгэн шинжүүр (Диракын кет
векторын аргыг харьцангуй механикт хэрэглэсэн
жишээгээр)
|
0910- 0920
|
Д.Улам-Оргих, МУИС,
доктор
Д.Батцэцэг,
ЕБС
|
Сорилыг
сэдвээр ангилах зарим арга
|
0920-
0930
|
Б.Хаш-Эрдэнэ
А.Хүдэр,
ШУТИС
|
Асуулт, хариулт
|
0930- 0945
|
|
Завсарлага, цайны цаг 0945- 1000
|
||
Математикийн шалгалтын материалын
агуулга, хийц загвар
|
1000-
1010
|
У.Доёд,
МУИС, дэд проф
Далайжамц,
МУИС, проф
|
Сурагчдын
үнэлгээг сайжруулах санал, бодол, эргэцүүлэл
|
1010- 1020
|
Г.Батболд, ТББ
|
4
|
3
|
Towards examining
relationships between factors affecting
student achievement as
a measurable indicator of education quality in Mongolia
|
1020-
1030
|
Ц.Лувсандорж, МУБИС, проф
|
Асуулт, хариулт
|
1030- 1045
|
|
Суралцагчдын эзэмших мэдлэгийн хэмжээг загварчлах
асуудалд
|
1045- 1055
|
М.Мөнхболд, МУБИС
Х.Батболд, МУБИС
Б.Гандөш, МУБИС
Д.Пүрэвдорж, МУБИС, проф
|
Сургалтын
цахим обьектын дидактикийн нэгэн шинжүүр
|
1055- 1105
|
Ц.Лувсандорж, МУБИС, проф
Г.Амгаланзаяа, ГЭБДС
|
Сурах үйл ажиллагааны төв байгуулан ажилласнаар
сурагчдын бие даан суралцах чадварыг нэмэгдүүлсэн нэгэн туршлага
|
1105-
1115
|
Ц.Буянжаргал, МУБИС
|
Асуулт, хариулт
|
1115-
1130
|
|
Шинжлэх ухаанч арга барилд суурилсан сургалтыг
зохион явуулах боломж (Танин мэдэхүйн харьцуулан эрэмбэлэх аргын хувьд)
|
1130-
1140
|
Ж.Дөлгөөн, МУИС
Д.Цэнд-Аюуш, ЕБС
С.Гэрэлмаа, ЕБС
|
Математик
дидактикийн зарим асуудал, шийдэл
(Багш, бага боловсролын жишээн дээр)
|
1140- 1150
|
Б.Хадбаатар, МУБИС
Д.Ганболд, МУБИС
|
Суралцагчийн дүрслэх урлагийн сонирхолд хийсэн судалгаа
|
1150- 1200
|
Д.Булгантуяа, МУБИС
О.Болор, МУБИС
Э.Батчимэг, МУБИС
|
Асуулт, хариулт
|
1200-
1215
|
|
Үдийн цай
|
1215- 1400
|
|
Оюуны зураглалыг
сургалтад хэрэглэх боломж, арга зам
(Биологийн хичээлийн жишээн дээр)
|
1400- 1410
|
Б.Жавхлан
Ч.Баттулга, МУИС
|
Математик сургалтад
шамбалын түлхүүр хэрэглэж сурагчдаар мэдлэг
бүтээлгэх боломж
|
1410-
1420
|
Б.Балдулмаа, МУБИС, проф
Ө.Мягмарсүрэн, МУБИС
|
Асуулт, хариулт
|
1420-
1430
|
|
Физик экспериментээр
суралцагчдад танин мэдэхүйн хүсэл сонирхлыг төлөвшүүлэх асуудалд
|
1430- 1440
|
Р.Базарсүрэн, МУБИС, проф
О.Алтангоо, МУБИС, дэд проф
А.Нэргүй, МУБИС
Х.Батболд, МУБИС
|
Боловсролын чанарыг
хэрхэн үнэлэх вэ?
|
1440- 1450
|
Д.Туяа, МУБИС
|
Асуулт, хариулт
|
1450-
1500
|
No comments:
Post a Comment