Monday, January 11, 2016

II салбар хуралдааны хөтөлбөр


Боловсролын Хэмжилтэд Суурилсан Үнэлгээ, Шинжилгээ

II салбар хуралдааны хөтөлбөр

 

Чиглүүлэгч: дэд проф. О.Алтангоо, МУБИС, МБУС-ийн захирал

                            проф. Д.Пүрэвдорж, МУБИС, МБУС

                            доктор.Р.Магсар, МУБИС, БС

 

2016 оны 1 дүгээр сарын 14-ны өдөр, Пүрэв гараг

МУБИС, хичээлийн 3-р байр 120 тоот танхим

 

Илтгэлийн сэдэв
Хугацаа
Илтгэгч
Физикийн даалгаврын хүндрэлийн зэргийн параллель чанар
1400- 1410
Д.Энх-Амгалан, БҮТ
Математикийн шалгалтад нөлөөлөх хүчин зүйлийн шинжилгээ
1410- 1420
С.Энхтуяа, БҮТ
М.Сумъяагэрэл, БҮТ
Сурлагын амжилт, халамжлагчийн боловсролын хамаарлын шинжилгээ (Англи хэлний хичээлийн жишээн дээр)
1420- 1430
А.Хулан, БҮТ
Асуулт, хариулт
1430- 1445
Физикийн шалгалтын үр дүнгийн нөлөөллийн хувьсагчийн шинжилгээ
1445- 1455
Д.Энх-Амгалан, БҮТ
Суурь боловсролын математикийн чанарын шалгалтад нөлөөлөх зарим
хүчин зүйлийн шинжилгээ
1455- 1505
С.Энхтуяа, БҮТ
М.Сумъяагэрэл, БҮТ
Монгол хэлний элсэлтийн ерөнхий шалгалтын үр дүнгийн шинжилгээ
1505- 1515
Д.Энхжаргал, БҮТ
Асуулт, хариулт
1515- 1530
Завсарлага, цайны цаг
1530- 1545
 
Түүхийн хичээлийн элсэлтийн ерөнхий шалгалтын хүнд, хэт хүнд даалгаварт хийсэн шинжилгээ
1545- 1555
Д.Янжинжав, БҮТ
Авьяас хөтөлбөрийн хэрэгжилтийн үйл явцад хийсэн дүн шинжилгээ хийсэн байдал (Орон нутгийн жишээн дээр)
1555- 1605
Т.Чанцалдулам, МУБИС
Б.Наранцэцэг, МУБИС
Блум, Соло таксономийг явцын үнэлгээнд ашиглах боломж, арга зам (Анхны ба зохиомол тоон сэдвийн жишээн дээр)
1605- 1615
А.Батхишиг, МУБИС
Б.Саранцацралт, МУБИС
Н.Төвшинтогтох, МУБИС
А.Гантулга, МУБИС
Асуулт, хариулт
1615- 1630

Бодлого бодох чадварын явцын үнэлгээний дүн
0955- 1005
Р.Магсар, МУБИС, доктор
Үнэлгээг вэбэд суурилж хийх туршилтын үр дүн
1005- 1015
Б.Золзаяа, МУБИС
Б.Бадамсүрэн, МУБИС
Ц.Гэрэлтуяа, МУБИС
Асуулт, хариулт
1015- 1030
Завсарлага, цайны цаг 1030- 1045
Оюутны мэдлэг чадварыг Ван-Хиелийн түвшинчлэлээр шинжсэн нь
1045- 1055
Э.Чойсүрэн, МУБИС
Сурах үйл, орчны харилцан нөлөөлийг судалсан нь (МУБИС-ийн оюутны жишээн дээр)
1055- 1105
Б.Баярчимэг, МУБИС
Б.Ариунаа, МУБИС
С.Батхуяг, МУБИС
Алгоритм айн хүрээнд суралцагчдын суралцах идэвх, оролцоо, сурлагын чанарыг сайжруулах боломж арга зүй
1105- 1115
Ж.Дашдэмбэрэл, МУБИС
Г.Жаргалтуяа, ЕБС
Асуулт, хариулт
1115- 1130
 
Математикийн сургалт, цахим хэрэглэгдэхүүний нөлөөллийн судалгаа (Бага ангийн хичээлийн жишээн дээр)
1130- 1140
Б.Түмэнцэцэг, МУБИС
Бүтээлч тэмдэглэлийн шалгуур, түүнийг туршсан үр дүн     
1140- 1150
Л.Мөнхтуяа, МУБИС,
дэд проф
СӨБС-ийн оюутнуудын хөгжимдөх чадварын судалгааны үр дүн
1150- 1200
Г.Заяабат, МУБИС
Асуулт, хариулт
1200- 1215
 
Үдийн цай 1215- 1400
 
Багшлах арга зүйн өөрчлөлтийг судалсан зарим үр дүн    
1400- 1410
Ш.Сайнбилэг, МУИС
Н.Оюунцэцэг, МУИС
Оюутны мэргэжлийн чадварын үнэлгээний нэгэн судалгаа, түүний үр дүн
1410- 1420
Д.Цэдэвсүрэн, МУБИС, проф
Сурагчдын ахицыг явцаар үнэлэх нэгэн боломж (Үнэлгээний шоон жишээн дээр)
1420- 1430
Ч.Оюун-Эрдэнэ, ЕБС
Б.Энхцацрал, ЕБС
П.Хэнмэдэх, ЕБС
Б.Мөнхжаргал, ЕБС
Ц.Энхжин, ЕБС
Асуулт, хариулт
1430- 1445

No comments:

Post a Comment